úterý 19. července 2011

O tři kila lehčí a sexy opálená

Už je to pěkně dlouho, kdy jsem se naposledy ozvala, ale většinou když se vrátím z nějaké aktivity, tak jsem ráda, že v počítačové místnosti, kde je i večer přes 30 stupňů, můj počítač nezkolabuje. Minulý týden byl velmi zajímavý. Stále se pořád divím, že se tady opravdu každý den něco děje. Ještě se mi nestalo, že bych celý den proseděla na hostelu a čučela do blba. Jsem za to moc ráda. Minulé pondělí jsem šla dopoledne do školy, kde studenti pořádali představení, kde promítali své vlastní filmy, které natočili ve filmovém kroužku. Bylo to zvláštní. Byly to tak 15minutové filmy s různými tématy – komedie, horor, psycho. Jedna věc, kterou na asijských lidech nemám ráda, je jejich nedochvilnost. Tedy spíše neustálé zpoždění. Než samotné filmy začaly, uběhlo cca 45min. A během této doby tam na plátně běžely 4x ukázky z filmů, které budou běžet v kinech. Takže už dokonale vím, o čem budou Šmoulové nebo Capitan America. Celkově to ale nebylo špatné. Na to, že filmy točili studenti okolo 16 let, tak se mi to líbilo.

Úterý bylo v rámci pracovního ducha. Celý den jsem strávila v hostelu a makala. Dopoledne jsme měli meeting a odpoledne jsme se připravovali na vlastní vystoupení na Global Village v pátek nebo na workshop ve čtvrtek. Vzala jsem si na starosti vytvoření videa, které představí všechny stážisty na začátku Global Village. Minulý týden jsem chodila do fitcentra. Asi 10 min pěšky z hostelu je jedno fitcentrum a musím říct, že jsem moc ráda, že tam chodím. Parnamentka na 1 týden stojí 40 RM, což je v přepočtu 220 Kč. Normálně bych tuto sumu v ČR dala za 3 návštěvy spinningu nebo 3 návštěvy posilovny. Tady je fitcentrum mnohonásobně více vybavené. Každý den je tam cca 6 hodin s trenérem. Můžu si vybrat bodycombat, bodystep, pilates, atd. Pak jsou tam přístroje na běhání, posilovací stroje. Dokonce můžu chodit i na spinning. Dále je tam sauna, energetické nápoje a kafe zadarmo. A můžu tam klidně trávit i 12hodin denně po dobu 7 dnů, když budu chtít. Hodně mi to pomohlo. Je to možná i tou stravou a tím, že se tu pořád potím, ale zhubla jsem už 3kg a z pobytu na sluníčku na pláži jsem krásně hnědá. Takže až přijedu domů, tak ta krásná hubená a opálená holka jsem já. :-)

Ve středu jsme byli pozváni na schůzku s ministrem Penangu. Byli jsme v nejvyšší budově Penangu, která má 60 pater. My jsme byli v 54. patře. Ale i tak to byl nádherný výhled na celé město. Pán byl velice milý. Seděli jsme v takové nádherné zasedací místnosti a pan ministr nám vykládal o Penangu, o malajské kultuře a školství. Všichni jsme byli slušně oblečení a dokonce nás pozval i do své kanceláře.

Žádné komentáře:

Okomentovat